Ramadánnal vége, Ramadánnal megújúlva…

Teljesen őszinte leszek, tudtam, ha visszajövünk Magyarországra, elszáll az ihletem. Miről is írjak ITTHONRÓL? Hogyan sétálnak az emberek morcos képpel az utcán? Hogyan sorolják fel az aznapi probléma listájukat mikor megkérdezem hogy vagy? Írtam volna a plakátokról, és a gyűlöletkeltésről, ami pont akkor kezdődött már akkor, mikor landolt a gépem Budapesten? Azokról a napjaimról, amikor a bejárati ajtón kívülre egy lápást sem akaródzott tennem a szorogó érzéstől, ami elöntött már csak a gondolatra is, hogy emberek között legyek?

Nem volt kedvem írni. Egy sort sem. Inkább tanultam. Letettem a középfokú arab nyelvvizsgát. Megcsináltam a jogsit. Dolgoztam tovább az oldalnál, ahol eddig is. Arabot tanítottam, majd 1 évet önkénteskedtem egy alapítványnál.

De leginkább edzettem. Jó sokat. A lelkemet egy online 4 éves Bsc. pszichológiaképzéssel, további kommunikációs tréningekkel, önismereti tanfolyamokkal, NLP-vel, illetve magával a fizikai edzéssel. Szigorúan itthon. Tabata, HIIT és POP Pilates edzésekkel online.

Néha erőt vettem magamon és kimentem biciklizni, túrázni, de a lakás mentsvárából kész kihívás volt számomra kimozdulni sokszor. Mit gondolhatnak az emberek rólam? Jaj, mindenki engem bámul az utcán. Nem akarom, hogy beszóljanak, mert más vagyok. Nem akarom, hogy bántsanak és még lejjebb tiporják az amúgy is nyúlfarknyi önbizalmamat. Más vagyok. Magyar muszlimként kilógok a társadalomból. Mintha mindenki más annyira egyforma lenne. 🙂

De Cassey POP Pilates videóit imádtam a legjobban. Nem csak a vonalat formálta a hasam közepére, de az a pozitivitása és energiája teljesen lenyűgözött. Úristen, én képes leszek ilyen pozitív és energikus lenni VALAHA is?!

Aztán 3 év örvényben kapálózás után elhatároztam, hogy felszínre török és a part felé úszok. Elég volt.

Már Kairóban is nézegettem fitneszképzések után, de nem igazán találtam jó lehetőséget. Majd mikor itthon egy „véletlen” beszélgetés alkalmával felkerült a téma, felgyúlt bennem az az évekkel ezelőtti vágy, és mielőtt a félelmeim visszarántottak volna, beiratkoztam a csoportos edzői tanfolyamra

És abraka-dabra, immár több, mint 1 éve dolgozom edzőként a Curves női tornaklubban és tartok mellette FitTánc, Fitfight edzéseket, valamint gerinctréning és stretchinget. Én, embereknek, nem is kevésnek, edzéseket tartok! Még most sem hiszem el.

Ja, és újra belecsaptam az írásba, de Kairó helyett már új vizeken: edzés, mozgás, intuitív táplálkozás, pszichológia, önismeret, NLP. 🙂 Ez az új vonal: testi és lelki edzés. 🙂

Az első blogposztomat itt el is olvashatod.

Na még van mit tréningelnem magamon, hogy Cassey legyek, de eljutottam odáig, az edzés és a pszichológia által, hogy magabiztos és pozitív vagyok, szembe merek nézni a félelmeimmel és konkrét stratégiaim vannak arra, mit kell tennem ha közelednek a depi hullámok. A legeslegjobb az egészben, hogy képes vagyok más embereknek is átadni azt a pozitív energiát, azt a szeretetet, ami Én vagyok. Fantasztikus érzés ilyen erős visszajelzést kapni a munkámra, mint amit az egyik vendégem írt nekem:

“Minden edzésed után jól elfáradok, de olyan felszabadult leszek, hogy rám sem ismernek itthon. Te adod az energiát a hozzáállásoddal, azzal, hogy mindenkire oda tudsz figyelni, a folyamatos kedvességeddel pedig inspirálod az embert. Ezt köszönöm neked! Nagyon-nagyon szeretem az óráid, és hiányzik, ha nem tudok menni a műszakom miatt.”

Edzőként ez a misszióm: felszabadulást, energiát, odafigyelést és inspirációt adni az óráim által, amikbe 110%-an beleteszem magam. Segíteni akarok, hogy Te is képes legyél felszabadulni a mindennapi stressz alól, kilépni a komfortzónából és magabiztosan élni az életedet.

Nem mondom meg a tutit, mert nem is tudnám. Te tudod legbelül mit akarsz kihozni az életedből, én az eszközöket és a motivációt adom hozzá, hogy csináld és elérd a mindennapi felszabadultságod. 🙂

Az oldalamon itt tudsz szörfölni: http://eleteroedzes.hu/

Az oldal Facebook oldalát itt likeold: https://www.facebook.com/eleteroedzes

Az óráimra itt tudsz bejelentkezni: https://www.facebook.com/groups/1214778875366102/

De emailt is írhatsz: info@eleteroedzes.hu

Leave a comment